KLACHT AANMELDEN

Is het item stuk, of heb je een verkeerd product of maat ontvangen? Wat vervelend! 
Stuur je zending nog niet retour! 

Vul het onderstaande contactformulier in. Op werkdagen zullen wij binnen 24 uur contact met je opnemen voor een passende oplossing!

KLACHT
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wij bieden 30 dagen garantie na aankoop van het product. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Vul het contactformulier in en we komen zo snel mogelijk bij je terug met een oplossing.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door gebruik te maken van het bovenstaande klachtenformulier. Leidt dit niet tot een passende oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.