Op werkdagen vòòr 23:59 besteld = vandaag verzonden
9.0/10 WebwinkelKeur
Betaal achteraf met Klarna!
Bezig met laden...
Wat jammer dat het item(s) niet goed is, maar kan natuurlijk gebeuren! Gelukkig kun je heel eenvoudig je aankoop retourneren of ruilen (mits het item(s) aan onze retourvoorwaarden voldoen). Je kunt jouw item(s) binnen Nederland al vanaf €6,95 retour sturen of voor €7,50 laten ophalen bij jou thuis of op je werk!De tarieven voor retourzending buiten Nederland zie je terug op de pagina waar je jouw retour aanmelden.1. Voldoet je retour aan de voorwaarden? Meld dan binnen 14 dagen jouw retourzending via onderstaande button. Selecteer de producten die je wilt retourneren of ruilen, en kies de gewenste retourmethode.
2. Verpak de item(s) met de pakbon in de originele verpakking en plak het retourlabel op de retourdoos of zak. Vergeet niet om het oude retourlabel af te plakken of te verwijderen.
3. Breng jouw pakketje binnen 14 dagen na jouw aanmelding naar een postkantoor. Gekozen voor een ophaalservice? Laat jouw zending dan op de gewenste locatie ophalen.
4. Als het product aan onze voorwaarden voldoet wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de rekening waarmee is betaald of ontvang je de store credit + 20% van jouw aankoopbedrag als extra shopping money per e-mail
Je kunt hier je retour aanmelden!
Retourvoorwaarden:- Het artikel dient binnen 14 dagen na ontvangst retour naar ons verstuurd te worden- Slips & badkleding mogen niet retour indien de hygiëne strip niet meer aanwezig is (om hygiënische redenen) - De artikelen moeten met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden
★ Let op: als je meer dan 4 items retourneert betaal je €0,50 extra per item wat je retourneert.
★ Let op: wanneer je jouw items toch retourneert, moet een product dat je gratis hebt ontvangen ook teruggestuurd worden. Gebeurt dit niet, dan zullen wij de verkoopwaarde van dit product in rekening brengen. Besluit je totaal een minimaal waarde van €100 van items te houden, dan mag je de free gift houden.
Je kunt er ook voor kiezen om jouw retourbedrag op een Olivia & Kate giftcard te ontvangen. Als bedankje ontvang je van ons 20% van jouw aankoopbedrag, extra shopping money op de giftcard als je voor deze optie kiest! De giftcard heeft geen vervaldatum en kan ook in delen besteed worden. Je kunt voor deze optie kiezen tijdens het aanmelden van jouw retour via https://olivia-kate.returnista.com/ en ontvangt deze na verwerking van jouw retour via de mail!
Het is geen probleem om items uit verschillende bestellingen samen retour te sturen. Zolang beide bestellingen binnen de retourtermijn vallen kun je items uit meerdere bestellingen in één aanmelding retour melden. Deze mogelijkheid is automatisch zichtbaar tijdens het aanmelden van jouw retour! Je ontvangt een retourlabel waarmee je de items samen in één zending terug kunt sturen.
Retourneren of ruilen binnen 14 dagen in onze boutique is altijd gratis! Vergeet niet de originele verpakking en pakbon mee te nemen. Je ontvangt een bewijs van aflevering in de winkel. Let op: de winkel geeft geen geld terug. Jouw retour wordt verwerkt zodra deze op ons hoofdkantoor is. Meld je retour aan via https://olivia-kate.returnista.com/ en kies voor In Store Drop Off.
Olivia & Kate BoutiqueAnegang 482011 HS Haarlem
Wil je geen gebruik maken van onze service en het item(s) met eigen koerier retour versturen? Geen probleem! Meld je retour dan via retour@olivia-kate.nl aan en verstuur het binnen 14 dagen na ontvangst in originele verpakking met pakbon retour naar onderstaande adres:
Olivia & KateJan van Krimpenweg 92031 CE Haarlem
Let op: dit is op eigen risico, verstuur het daarom altijd met track & trace! Voor zendingen met eigen gekozen koerier kunnen wij geen onderzoeken opstarten.
Meld je ruiling binnen 14 dagen aan via de knop retour aanmelden. Indien het product op voorraad is in de gewenste maat dan wordt dit item gratis en direct naar je opgestuurd! Volg de overige stappen om de onjuiste maat retour te sturen naar ons. Je kunt hier jouw ruiling aanmelden
Heb je een verkeerd item ontvangen, verkeerde maat, ontbreekt er een product of is het product beschadigd? Stuur het item dan nog niet retour, wij kunnen gemaakte retourkosten niet achteraf vergoeden. Onze klantenservice neemt op werkdagen binnen 24 uur contact met je op voor een passende oplossing! Je kunt hier jouw klacht aanmelden