Op werkdagen vòòr 23:59 besteld = vandaag verzonden
9.0/10 WebwinkelKeur
Betaal achteraf met Klarna!
Loading...
De O&K Member Club is onze manier om jouw loyaliteit aan ons te erkennen. Als member van de O&K Club spaar je automatisch punten en verdien je fantastische beloningen. Deze punten kunnen ingewisseld worden voor exclusieve Olivia & Kate producten.
Scoor meer punten door ons te volgen op social media, je verjaardag met ons te delen of door ons te bevelen aan een vriend. Sluit je vandaag nog aan de bij ons loyaliteitsprogramma en profiteer van speciale kortingen of gratis producten!
Word member: maak een account aan op onze website en start meteen met verdienen van punten
Verdien: verdien punten op verschillende manieren door het voltooien van onze acties
Inwisselen: wissel punten in voor onze Olivia & Kate producten en geniet van andere exclusieve deals
De O&K Member Club is een programma waarmee je punten verdient en fantastische beloningen. Je ontvangt loyaliteits punten voor elke aankoop (€1 = 1 punt), die kunnen worden in gewisseld voor cadeaus, evenementen en andere extraatjes. Je verdient ook punten als je een account aanmaakt, ons volgt op Social media en je krijgt zelfs loyaliteits punten als je jarig bent! Naast het verdienen van punten, hebben leden de kas om gratis verzending te verdienen en exclusieve toegang tot promoties en lanceringen. U kunt de volledige lijst met voordelen bekijken op onze pagina met beloningen.
Aanmelden is eenvoudig! Maak hier een account aan door hier te klikken en je naam, e-mailadres en wachtwoord in te vullen. Het is gratis om lid te worden en je wordt automatisch ingeschreven om e-mails te ontvangen met speciale evenementen en al onze nieuwste aanbiedingen. Als je al een account of e-mailabonnement bij ons hebt, ben je al ingeschreven in ons loyaliteitsprogramma, dus je kunt lekker achterover leunen, je aanmelden en beginnen met het verdienen van punten! Je hebt misschien al punten als je onlangs bij ons hebt gekocht, online of in de winkel.
Ik heb al een account. Moet ik een nieuwe aanmaken om beloningen te verdienen?Dat hebben we voor je geregeld! Alle klanten met een actieve account werden automatisch ingeschreven in ons beloningsprogramma. Als je meer dan één klanten account bij ons hebt gehad, weet dan dat er maar één beloningsaccount per persoon is aangemaakt.
Houd er rekening mee dat aankopen die je hebt gedaan voor de lancering van het loyaliteitsprogramma niet worden omgezet in punten op je account. Met een bestaande account beginnen de punten op nul; blijf verzamelen en op elkaar inspelen om van niveau te veranderen.
Waar kan ik alle informatie over mijn loyaliteitsaccount vinden?De beloningen pagina is uw wegwijzer naar al uw punten en extraatjes. U hebt toegang tot al uw informatie door hier naar onze pagina met beloningen te gaan.
Krijg ik punten voor aankopen die ik heb gedaan voordat ik mijn account aanmaakte?Je ontvangt alleen punten voor aankopen die je hebt gedaan nadat je een account hebt aangemaakt. Zorg ervoor dat je een account aanmaakt voordat je een bestelling plaatst, zodat je punten kunt ontvangen!
Kost het iets om te beginnen met het sparen van punten?Absoluut niet! Inschrijven is 100% gratis en het kost je nooit iets om punten te verdienen.
Hoe wissel ik mijn punten in?Uw punten inwisselen voor geweldige beloningen kan niet eenvoudiger! Ga gewoon naar hier om al onze geweldige beloningsopties te bekijken en klik op de knop 'Product kiezen' om uw gekozen beloning in te wisselen.
Kan ik mijn loyaliteit punten in de winkel gebruiken?Ja! Alle punten die je hebt verdiend met aankopen in de winkel en webshop worden geregistreerd op je account en kunnen worden gebruikt wanneer je onze winkel bezoekt.
Waarom heb ik geen punten verdiend met mijn aankoop?Controleer of je bent aangemeld bij je account en niet per ongeluk als gast hebt afgerekend. Je moet ingelogd zijn wanneer je aankopen doet om punten te verdienen. Je ontvangt ook geen punten als je je aankoop retourneert of als je aankoop om wat voor reden dan ook wordt geannuleerd. Houd er rekening mee dat punten die u verdient op een aankoop die u later retourneert, van uw puntensaldo worden afgetrokken.
Ik zou punten moeten hebben verdiend voor een aankoop/aanbieding, maar ik heb mijn rekeningsaldo niet zien veranderen. Heb ik tegoed gekregen?
Ja! Je werkt hard om punten te verdienen en we willen dat je erop kunt vertrouwen dat al je punten staan waar ze horen te staan ... op je account! Het eerste dat u moet weten is dat er een vertraging kan optreden in de communicatie tussen onze systemen en dat het enkele minuten tot enkele uren kan duren voordat de punten op je account verschijnen. Als je echter het gevoel hebt dat je punten hebt verdiend, maar ze verschijnen niet op je account, kun je het ook oplossen met deze trucjes:⦁ Probeer je browser te verversen.⦁ Probeer uit te loggen en weer in te loggen op je account.⦁ Controleer je 'Rewards-geschiedenis' in je Rewards-account om te zien of de punten zijn toegevoegd zonder dat je het doorhad. In je 'Rewards-geschiedenis' ziet u het aantal punten dat je hebt verdiend, hoe en wanneer ze zijn verdiend en welke punten je eventueel hebt ingewisseld op uw account.Als je nog steeds het gevoel hebt dat je puntensaldo niet klopt, kun je een e-mail sturen naar webshop@olivia-kate.nl en zij zullen het probleem voor je onderzoeken.